Uw mening telt

Alle medewerkers van Privékliniek Arenborghoeve doen hun werk met maximale inzet en zo nauwkeurig mogelijk. We willen immers dat u als cliënt tevreden bent en blijft. Voor alle facetten van onze organisatie hebben wij strikte interne richtlijnen opgezet. Zo weten we zeker dat al onze medewerkers op dezelfde manier werken, en kunt u rekenen op vertrouwde zorg.

Arenborghoeve klachtenbehandeling - Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent, en daar met uw behandelend arts samen niet uitkomt. Dan is het goed om te weten dat u uw klacht kunt uiten en dat wij er op een adequate wijze op zullen reageren. Hoe dat precies kan, staat in ons klachtenreglement. Arenborghoeve-klachtenreglement in PDF downloaden

Onafhankelijke Klachtencommissie

Indien wij er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie van de Nederlandse Vereniging Voor Cosmetische Chirurgie waarbij wij zijn aangesloten.
De klachtencommissie kan alleen schriftelijk ingediende klachten in behandeling nemen. Als je een klacht wilt voorleggen aan de externe klachtencommissie, dan kunt je deze schriftelijk per post richten aan:

NVVCC
t.a.v. De klachtencommissie
Blaak 243
3011 GB Rotterdam

Enquête

Om de kwaliteit van onze diensten nog verder te kunnen verbeteren, vragen wij de mening van onze cliënten nadat het behandeltraject is beëindigd. Iedere cliënt die op eindcontrole is geweest, ontvangt een uitnodiging voor ons cliënttevredenheidsonderzoek.

In de enquête worden vragen gesteld over onder andere de informatie die u gekregen heeft omtrent uw behandeling, de bejegening en deskundigheid van de arts, hoe u het verblijf binnen Privékliniek Arenborghoeve ervaren heeft, het resultaat van de behandeling en of u Privékliniek Arenborghoeve zou aanbevelen bij vrienden en familie.

Ons streven is dat de vraag over het resultaat van de behandeling wordt beantwoord met minimaal een gemiddeld rapportcijfer van 8.0.

Een doelstelling die we nog niet op alle punten bereikt hebben. Om te weten te komen hoe we onze service kunnen verbeteren, hebben we in de enquête ook open vragen opgenomen. Zo vragen we aan onze cliënten wat ze waarderen aan onze service en op welke punten we nog kunnen verbeteren. De feedback wordt eens per kwartaal doorgenomen door de medisch directeur, de officemanager en de manager kwaliteit en veiligheid. Op die manier waarborgen we een continu verbeterproces.

Bel ons voor meer informatie op 077 320 8300.
Neem contact met ons op via de contactpagina.
Of vul het contactformulier in voor meer info of consult aanvraag

  • NEEM CONTACT MET ONS OP

    Heeft u vragen over de Arenborghoeve? Aarzel niet en mail ons!

    info@arenborghoeve.nl